вторник, 13 август 2013 г.

Малките ми Юлчета :*

Отдавна не съм публикувала нищо в блога, но разбира се имам си уважителна причина.
Моето малко бебче стана двугодишно момченце :-)
Пожелавам си да е жив и здрав! Това е най-важното! А на него пожелавам едно усмихнато детство!
През този Юлски месец рожденни дни имаха и много скъпи за мен децица, затова ще събера всички рожденници в едина публикация.
Всички картички са от един вид, понеже може лесно да се използва и като картичка и като плик за пари ;-) Повечето картички и покани са съобразени с тортата или темата на партито.
28-ми Юни: Йони, честит рожден ден, мило дете! Пожелаваме ти едно щастливо детство и да си най-голямата радост в живота на мама и тате
4-ти Юли, рожденници са Ици и Емо, но понеже Емо отсъстваше от Варненската сцена, картичка получи само Ици: Ици, Емко,  да сте ни живи и здрави и все така нахилени малчугани. Нека чаровните Ви усмивки озаряват целия Ви живот!
5-ти Юли: Честит рожден ден, мило Миме! Да си ни много здрава и все така усмихната! Обличаме си те:*
7-ми Юли (покани): Честит четвърти рожден ден, Дани! Да си ни жива и здрава и да си все така усмихната! И няма да е лошо да помагаш повече на мама с близнаците :*
8-ми Юли: Малкото ми момче стана на 2 години! Пожелаваме си да ни е жив и здрав, а за всичко друго си има нас. А това са поканите които той раздаде на своите приятелчета.
За мое огромно съжаление на 15-ти  се наложи да пропусна рожденния ден на една малка принцеса Миша! Но това не пречи да и честитя тук... Мило дете, да си ни много здраво и палаво! Всички много те гушкаме пощипваме :*
19-ти Бобо Все още чакам снимка от Лили ;)
21-ви Юли: Честит втори рожден ден, Косе!
Да си ни преди всичко жив и здрав и много да радваш мама! А както казва самата тя: "За всичко друго си имаш нас"!
6-ти Август: Малката ни чаровница, Зари, навърши цели две годинки! Да ни е жива и здрава и все повече усмивки и желаем!

И така приключва този така вълнуващ за нас месец... Ще се видим догодина :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар