четвъртък, 16 май 2013 г.

Всичко започна на 8 Март (отново)

Всъщност Всичко започна с една картичка за рожден ден! На 3-ти март синът на моята кума ставаше на цели 5 години. Освен стандартните подаръци исках да направя и нещо лично. Посетих един-два магазина, няколко сайта и картичката която в крайна сметка се получи беше ето тази:

Темата на картичката беше съобразена с опаковката на подаръка, така любимите ми мъфини,... с банан по рецептата на Лили, но това е съвсем друга тема :)

Малко не бях обнадеждена от резултата и дали се е харесал на кумата, та затова реших да направя втори опит в картичкоправенето. На помощ дойде 8-ми март и всички мили дами които силно ме подкрепиха. Имам предвид точно една определена група от "луди" БГ Мами в най-добрия смисъл на думата :* Благодаря Ви момичета! Вашият пламък в очите ме подкрепи и надявам се благодарение на Вас и заедно с Вас ще се развивам и творя!


Разбира се имаше картички за мама и свеки:


 Нямаше как да пропусна и най-добрите си приятелки и систъра,... някои от тях не получиха своите картички (разбирайте един/а) благодарение на подкрепата на БГ Софийски пощи!

 И така, всичко започна на един 8-ми Март 2013 :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар