четвъртък, 16 май 2013 г.

Юбилей

Това което ще Ви представя в тази публикация е една картичка от този тип Малки книжки. Поръча ми я моята етърва,... ха-ха-ха, зълва, етърва,... колко грубо звучат. Та след като разяснихме роднинската ми връзка с поръчителя, за по-кратко ще я наричаме с далеч по-красивото и мило име Райна :*
Майката на Райна на 19-ти Април имаше 50 годишнина.
Тя и сестра и подариха на родителите си по този повод един романтичен уикенд в SPA хотел. Изключително мил жест от тяхна страна, който ме развълнува много дълбоко!
Тъй като в деня на "банкета" нямаше да има друг подарък освен картичката,...леля Злати заслужаваше нещо изключително, а не просто поредната картичка.

Вътре има четири снимки и три места за пожелания. Сега ще обясня защо са четири на три...
Има снимка на семействата на дъщерите на леля Злати и съответно пожелания от тях. Има снимка на леля Злати, заедно със съпруга си Милен и съответното пожелание от него. И понеже малката принцеса Хриси (нейна внучка) все още не владее изкуството на клеймото, до нейната снимка има малко джобче с таг на който е закрепено кичурче от косата и.
Ах, отново ми се насълзиха очите! Наистина тази картичка ми е влязла под кожата, дано с всички бъде така!

Няма коментари:

Публикуване на коментар